top of page
Search
kalliopi Ziplon

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5,


Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και να μας πιστέψουν οι γύρω μας;

Γιατί πρέπει να υπάρχει αυτή η ανάγκη για δικαίωση;

Γιατί πρέπει να νιώθουμε την ανάγκη να καταλάβουν οι κακοποιοί μας το κακό που μας έκαναν;

Γιατί πονάει τόσο βαθιά, ακόμη και τόσα χρόνια μετά;

Γιατί αυτός ο πόνος, έστω και κρυφός, έχει τη δύναμη να επηρεάζει τις πράξεις μας στη ζωή;

Γιατί δεν επουλώνεται ο πόνος όσο περνούν τα χρόνια, ενώ οι αναμνήσεις ξεθωριάζουν και τις σκεφτόμαστε ξανά μόνο όταν κάτι τις επαναφέρει στο προσκήνιο;

Γιατί νιώθω να με πνίγει η αδικία επειδή αυτοί νομίζουν ότι δεν έκαναν τίποτα κακό, και εγώ θέλω να το παραδεχτούν έστω και για μία φορά;

κακοποίηση

λεκτική κακοποίηση

σωματική κακοποίηση

δικαίωση

πόνος

αδικία

αναμνήσεις

τραύματα

0 views0 comments

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Dear Diary 5

Dear Diary 5, Why do all of us who have been hurt by verbal and physical abuse have such a strong need to be heard and believed by those...

Comments


bottom of page