top of page
Search
kalliopi Ziplon

Ho’oponopono. Δώστε θετική ενέργεια και βρείτε λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα έχετε.

Υπάρχει μία τεχνική που ονομάζεται ho oponopono (I am sorry, I love you, please forgive me, thank you).

Δεν θα σας αναλύσω ποιος την σκέφτηκε και όλα τα σχετικά. Αυτό μπορείτε να το ψάξετε και από μόνοι σας.

Θα σας πω πως μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για να δώσετε μία θετική ενέργεια και να βρείτε λύση στο οποιοδήποτε πρόβλημα σας.

Μπορείτε να την εφαρμόσετε οποιαδήποτε στιγμή της μέρας και για όσο θέλετε.

Αν αρχίσετε τις δικαιολογίες πως δεν έχετε χρόνο τότε δοκιμάστε την όταν πέσετε να κοιμηθείτε.

Σκεφτείτε το πρόβλημα που σας απασχολεί (η κακή σχέση με το παιδί σας, με το αφεντικό ή τον γείτονα.

Κάποιο πρόβλημα υγείας δικό σας ή κάποιου που αγαπάτε. Κάποιο πρόβλημα εργασίας ή χρημάτων. Κτλ.) και αξιολογήστε πώς σας έχει επηρεάσει.

Μετά πείτε έτσι απλά «συγνώμη, σε αγαπώ, σε παρακαλώ συγχωρέσε με, σε ευχαριστώ». Αυτά τα λόγια πρέπει να τα πεις το λιγότερο 3 φορές.

Αν θες να το εμβαθύνεις περισσότερο μπορείς την πρώτη φορά που θα πεις τα λόγια να σκέφτεσαι το πρόβλημα παράδειγμα: Λυπάμαι, συγχωρέσε με για ό,τι συμβαίνει μέσα μου και προκαλεί στη ζωή μου να είμαι άρρωστος, δυστυχισμένος, χοντρός, πονεμένος, χωρίς εισόδημα.

Την δεύτερη φορά μπορείς να πεις παράδειγμα αν έχει να κάνει με κάποιον που η σχέση σας είναι άσχημη «Δεν θέλω να πληγώνουμε ο ένας τον άλλον με αυτό τον τρόπο….. και λες τις λέξεις/φράσεις που είπαμε.

Και την Τρίτη φορά σκέψου κάτι πάλι σχετικό με το πρόβλημα και το τι μετανιώνεις και μετά βάζεις το συγνώμη, σε αγαπώ, σε παρακαλώ συγχωρέσε με, σε ευχαριστώ.

Όσο περισσότερο χρόνο αφιερώσεις πάνω σε αυτό τόσο πιο γρήγορα θα έρθουν τα αποτελέσματα.

Αυτό πρέπει να το πεις:.......για ό,τι συμβαίνει μέσα μου και προκαλεί στη ζωή μου να.......

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Comments


bottom of page