top of page
Search
kalliopi Ziplon

Αγαπητό ημερολόγιο 1: Υποφέρεις από πόνο και διάρροια, πονοκέφαλο, ζάλη κ.λπ.

Το να ξυπνάς κάθε μέρα χρόνο με το χρόνο με πολύ πόνο είναι τόσο δύσκολο! Μερικές μέρες ο πόνος είναι όσο μπορώ να αντέξω, αλλά υπάρχουν άλλες μέρες που είναι πάρα πολύς για μένα! Χρειάζεται ό,τι έχω και δεν έχω από δυνάμεις για να κάνω τα απλά πράγματα από αυτά που πρέπει να κάνω. Το να πάω να δουλέψω έξω από το σπίτι μου είναι αδύνατο για μένα. Βρίσκω τόσο ηρωικούς όλους εσάς που καταφέρνετε να δουλέψετε ακόμα κι αν πονάτε πολύ! Ή το να έχεις παιδιά να φροντίζεις και να πονάς πολύ! Έχετε τον σεβασμό μου!! Είμαι πολύ αδύναμή για να πιέζω τον εαυτό μου ακόμα περισσότερο; Ίσως είμαι!! Ή ίσως είμαι πολύ κουρασμένη μετά από τόσα χρόνια πόνου. Αλλά γιατί πρέπει να υποφέρω ωθώντας με να νιώσω περισσότερο πόνο από όσο μπορώ να αντέξω για να δουλέψω ή να κάνω πράγματα; Γιατί να μην έχω τον σεβασμό να πω όχι, δεν θέλω να νιώσω περισσότερο πόνο, αφήστε με;!

Οι άνθρωποι τείνουν να με επικρίνουν επειδή κάποιοι θέλουν να μπορούν να εργάζονται όπως εγώ. Ξεχνούν όμως ότι βασίζομαι στους άλλους και δεν μπορώ να κάνω όσα θέλω. Άλλοι επειδή μισούν να εργάζονται τόσο σκληρά και θέλουν να έχουν κάποιον να πληρώνει τους λογαριασμούς τους, αλλά ξεχνούν να δουν πόσο κακό μπορεί να είναι αυτό να βασίζονται στις διαθέσεις των άλλων. Άλλοι επειδή νομίζουν ότι το κάνω, ως ψευδή δικαιολογία για να μην εργάζομαι και να γίνομαι βάρος σε άλλους. Δεν βλέπουν τη θλίψη μου και την ανάγκη μου για ελευθερία.

Θα σου δώσω τον πόνο μου αν θες για να μπορώ να δουλεύω και να έχω μεγάλο εισόδημα και να μπορώ να ζήσω και να πληρώνω τους λογαριασμούς μου και για να είμαι απαλλαγμένη από τον πόνο!! Εσείς μπορείτε να πάτε διακοπές, ταξίδια ή μεγάλες βόλτες επειδή εργάζεστε και έχετε εισόδημα και δεν πονάτε! Δεν σας πιάνει ο πόνος και η διάρροιά όταν είστε έξω!

Για αυτό να προσέχεις αυτά που έχεις και να είσαι ευγνώμων που τα έχεις αλλιώς θα τα χάσεις εν ριπή οφθαλμού! Όπως τα στερούμαι και εγώ!

Με επικρίνουν γιατί δεν είμαι σε ένα νοσοκομείο σε κακή κατάσταση, αλλά είμαι στο σπίτι με συμπτώματα που μπορούν να δουν! Δεν μπορούν να δουν πόσο πονάω! Δεν μπορούν να νιώσουν τον πόνο που νιώθω εγώ! Δεν τους νοιάζει ακόμα κι αν μπορούσαν! Τους αρκεί να κρίνουν!

Ωραία καλά κάνετε που δεν σας νοιάζει να βοηθήσετε, δεν με νοιάζει, αλλά μην μου προσθέτεις τις ταμπέλες και τις επικρίσεις σου!

Γιατί να με φορτώνεις με τις άσκοπες κριτικές σου και δεν με αφήνεις στην ησυχία μου; Γιατί εξακολουθώ να πληγώνομαι ή ακόμα και να με νοιάζει η κριτική των άλλων; Ξέρω ότι είναι ηλίθιο….. αλλά ακόμα κι έτσι μερικές φορές πονάει, και πονά πολύ! Ιδίως τις πολύ άσχημες μέρες που δεν μου μένουν αποθέματα υπομονής.

Αφήστε με να συνεχίσω να μαθαίνω τα μαθήματα που προσπαθεί να μου δώσει ο πόνος μου. Μιλήστε μόνο αν έχετε τρόπους να με βοηθήσετε να καταλάβω αυτά τα μαθήματα για να μπορέσω να προχωρήσω. Μείνε μακριά αν το μόνο που θέλεις να κάνεις είναι να με επικρίνεις ή να μου φωνάζεις και να μου βάζεις ταμπέλες!

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Comments


bottom of page