top of page
Search
kalliopi Ziplon

Αγαπητό ημερολόγιο 3: Υποφέρεις από πόνο και διάρροια, πονοκέφαλο, ζάλη κ.λπ.

Σήμερα η πίεσή μου ανέβηκε πάλι! Ένα απλό σύμπτωμα που με κράτησε πολλές ώρες σε εγρήγορση γιατί πονούσε πολύ το κεφάλι μου, βουίζαν σαν τρελά τα αυτιά μου, ζαλιζόμουν κ.τ.λ.! Πέρασαν πολλές ώρες αλλά τίποτα! Δοκίμασα ό,τι ήξερα που θα μπορούσε να μου ρίξει την πίεση αλλά τίποτα! Μπορεί σε κάποιους όλο αυτό να μην είναι κάτι σοβαρό, αλλά όταν ζεις με τα συμπτώματα και νιώθεις την καρδιά σου να χτυπά σαν τρελή και το κεφάλι σου και τα αυτιά σου και όλο σου το σώμα να σου βγάζουν συμπτώματα και πόνους….

Πώς μπορείς να μην τα σκέφτεσαι; Πώς μπορείς να συνεχίσεις να κάνεις αυτά που έκανες; Εγώ δεν μπορούσα! Τι έκανε το σώμα μου να αντιδράσει έτσι; Δεν θα το μάθω ποτέ! Αλλά τα συμπτώματα , το γεγονός αυτό συνέβη! Όλες αυτές οι ώρες περνούσαν κενές γιατί δεν μπορούσα να κάνω αυτό που ήθελα και απλά σκεφτόμουν όλα όσα χάνω που θα μπορούσα και ήθελα να κάνω αν δεν μου συνέβαινε όλο αυτό. Δεν κοιμήθηκα πολύ και το πρωί, ένιωθα τόσο κουρασμένη και το αριστερό μου χέρι πονούσε πολύ.

Πώς μπορώ να μαγειρέψω ή να βάλω πλυντήρια και να δουλεύω στον υπολογιστή μου νιώθοντας έτσι; Βλέπω θολούρα, πονάει το σώμα μου……. Άλλη μία μέρα που θα περάσει χωρίς να μπορώ να κάνω όσα θέλω!

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Commentaires


bottom of page