top of page
Search
kalliopi Ziplon

Γιατί θα θέλεις να βοηθήσεις τη γυναίκα σου στην καθαριότητα του σπιτιού?

Εάν η σύζυγός σας είναι λιγότερο κουρασμένη από όλο αυτό το καθάρισμα:

Θα θέλει να κάνει περισσότερο σεξ!

Μπορείτε να κάνετε το καθάρισμα μαζί με πολύ άτακτο /παιχνιδιάρικο και πονηρό τρόπο!

Θα έχει περισσότερο χρόνο να κάνει πράγματα μαζί σου!

Θα είναι λιγότερο κουρασμένη, άρα και λιγότερο νευριασμένη / γκρινιάρα με τα πάντα!

Αν η γυναίκα σου είναι κουρασμένη, έχει όλο νεύρα λόγω τις κούρασης και δεν έχει χρόνο να φροντίσει τον εαυτό της και της παραπονιέσαι «χάσε βάρος, πήγαινε να φτιάξεις τα μαλλιά σου μωρό μου, ήσουν διασκεδαστικός άνθρωπος κάποτε και τώρα… και ούτω καθεξής…». Βοηθήστε την να έχει χρόνο και ενέργεια για να αρχίσει να φροντίζει τον εαυτό της, μην παραπονιέστε μόνο! Και ξεκινήστε με το να την βοηθάτε μέσα στο σπίτι και με τα παιδιά αν υπάρχουν παιδιά. Το να παραπονιόμαστε μόνο είναι το μόνο εύκολο! Κάντε πράξεις αγάπης και κατανόησης βοηθήστε αντί να παραπονιέστε μόνο!



Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Kommentare


bottom of page