top of page
Search
kalliopi Ziplon

Γυναικεία Ανάγκη για Σεβασμό και Αμοιβαιότητα στις Σχέσεις. Μια Προσωπική Εξομολόγηση

Γυναικεία Ανάγκη για Σεβασμό και Αμοιβαιότητα στις Σχέσεις. Μια Προσωπική Εξομολόγηση

Θα μιλήσω για την πλευρά της γυναίκας επειδή είμαι γυναίκα. Όμως το ίδιο μπορεί να ισχύει και στους άντρες. Είμαι 48 ετών με έναν αποτυχημένο γάμο. Δεν είμαι ένα εντελώς άβγαλτο κορίτσι που είναι έτοιμο να δίνει χωρίς να παίρνει. Θα ερωτευτώ και θα αγαπήσω το ίδιο με όταν ήμουν πιο νέα, αλλά τώρα θα απαιτώ σεβασμό, υποστήριξη, κατανόηση και αγάπη. Αρκετές φορές άκουσα από άντρες (και τους ευχαριστώ γι' αυτό) να λένε: «Είσαι η ιδανική γυναίκα για μένα... Δίπλα σου μπορώ να ευτυχίσω... Ξέρεις να δίνεις, να φροντίζεις κτλ.», αλλά μόνο έπαιρναν! Έδιναν ψίχουλα και έπαιρναν τα πάντα! Κάποιοι ήταν χειριστικοί άνθρωποι. Άλλος φλέρταρε ό,τι κινείτο... Γενικά, ο εγωισμός τους ήταν υπερβολικά φουσκωμένος!

Μην αναρωτιέστε γιατί σας έφυγε η κοπέλα/γυναίκα που εσείς νομίζατε πως ήταν αυτό που είχατε ανάγκη να έχετε στη ζωή σας. Δηλαδή, να ανέχεται τα πάντα αδιαμαρτύρητα. Να μην ζητά και να μην έχει ανάγκες, αλλά να φροντίζει μόνο τις δικές σας! Εσείς ήσασταν αυτός που εκείνη είχε ανάγκη; Προσφέρατε ή μόνο ζητούσατε; Και αν προσφέρατε, ήταν μόνο όταν σας βόλευε και συμβάδιζε με τις δικές σας ανάγκες; Αλλιώς την αγνοούσατε; Ακούγατε τις ανάγκες της ή μόνο ακούγατε τον εαυτό σας να μιλά και να απαιτεί;

Αντί λοιπόν να θυμώνετε που σας άφησε, σκεφτείτε τις πράξεις σας! Μήπως έκανε όπως εγώ; Σας το έλεγε ευγενικά πολλές φορές τι την ενοχλούσε; Και μετά, όταν το είπε ξανά και εσείς την πλήγωνα ξανά και ξανά και την αγνοούσατε, το είπε πιο έντονα αλλά εσείς συνεχίζατε να την αγνοείτε; Και όταν έφυγε, σας ήρθε ταμπλάς και τώρα ρίχνετε το φταίξιμο στην κοπέλα/γυναίκα που έφυγε;!!! Γιατί δεν το περίμενες, εσύ ήσουν ευτυχισμένος και καλοπέρναγες και έλεγες: «Έλα μωρέ, δεν το εννοεί, απλά λόγια είναι. Ας την να ζητά και να παραπονιέται...»

Μια γυναίκα με έναν γάμο πίσω της έζησε τα λάθη ενός γάμου. Δεν θα κάνει τα ίδια! Δεν θα ανεχτεί τα ίδια! Δεν έχει τις ίδιες υπομονές! Είδε τι έφταιξε και τι δεν θα ξανα ανεχτεί! Ποιες υποσχέσεις δεν τηρούνται και ποια λόγια είναι και παραμένουν κούφια (μόνο στα λόγια).

Λυπάμαι, αλλά έχω και εγώ ανάγκες, όχι μόνο εσύ! Και αξίζουν όσο και οι δικές σου! Μια σχέση θέλει δουλειά, φροντίδα και αμοιβαιότητα! Δεν είναι μονόπλευρη! Όπως εγώ βελτιώνομαι και βελτιώνω ό,τι σε ενοχλεί, πρέπει να κάνεις και εσύ το ίδιο.

Δεν μπορεί να γίνεσαι ρακοσυλλέκτης ρούχων και αντικειμένων και να μην υπάρχει χώρος για μένα! Δεν γίνεται εγώ να μαζεύω όσα εσύ πετάς από εδώ και από εκεί και να ανέχομαι να ζω σε έναν χώρο ακαταστασίας επειδή εσύ με θεωρείς υπηρέτριά σου! Δεν γίνεται να σου έχω πει εξαρχής όσα με ξενερώνουν, π.χ. πως δεν ανέχομαι να φλερτάρεις με άλλες ενώ είσαι μαζί μου! Ή είσαι μαζί μου ή δεν είσαι! Δεν γουστάρω τους καυγάδες δημοσίως! Δεν γουστάρω τους έντονους καυγάδες γενικώς! Μας ενοχλεί κάτι; Να το λέμε με ήρεμο τρόπο και να το λύνουμε, όσο λύνεται, και όχι να τα μαζεύουμε μέσα μας και να ξεσπάμε. Μην προσβάλεις δημοσίως! Δεν ανέχομαι τη βία! Μίλα ευγενικά σε σερβιτόρους, πωλητές που κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Μην αρχίζεις τα "μη" και "μη". Αν θες να με αλλάξεις τελείως, βρες μια άλλη! Θέλω ευχάριστο χιούμορ και ναι, γιατί όχι να κάνουμε και σαν παιδιά που και που!

  • Σεβασμός

  • Σχέσεις

  • Αμοιβαιότητα

  • Υποστήριξη

  • Κατανόηση

  • Επικοινωνία

  • Χωρισμός

  • Αγάπη

  • Γάμος

  • Ανασφάλειες

 

0 views0 comments

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Comments


bottom of page