top of page
Search
kalliopi Ziplon

Ενισχύοντας την Αυτο-Αναγνώριση: Ενισχύοντας την Ψυχολογική Ευεξία με Ένα Τετράδιο για τις Μικρές Ε

Ενισχύοντας την Αυτο-Αναγνώριση: Ενισχύοντας την Ψυχολογική Ευεξία με Ένα Τετράδιο για τις Μικρές Επιτυχίες


Στην καθημερινότητά μας, συχνά ξεχνάμε τις θετικές στιγμές και τις μικρές επιτυχίες που συμβαίνουν γύρω μας.

Κουβάλα μαζί σου ένα τετράδιο. Ότι μέγεθος σε βολεύει και διάλεξε κάποιο που να σου αρέσει. Γράφε κάθε μέρα κάτι θετικό για εσένα! Κάτι για το οποίο νιώθεις και θα έπρεπε να νιώθεις περήφανη που το έκανες, που το κατάφερες! Όσο μικρό και αν είναι! Ακόμη και για το γεγονός ότι κουβαλάς το τετράδιο και το χρησιμοποιείς!

Νιώθεις κάποιο αρνητικό συναίσθημα? Κατηγορείς τον εαυτό σου για κάτι? Γράψε έναν έπαινο για σένα ή και περισσότερα ακόμη και για μικρά πράγματα που έκανες σήμερα (ακόμη και για μικρές πράξεις που πραγματοποιήσαμε εκείνη τη μέρα.). Άλλαξε το που εστιάζεις και το τι σκέφτεσαι! Μην μείνεις εκεί και το μεγαλοποιήσεις! Αποδέξου το και προχώρα σε κάτι θετικό και ευγενικό για εσένα! Αντί να μεγαλοποιούμε τα αρνητικά, τα αποδεχόμαστε και προχωράμε σε κάτι θετικό και εποικοδομητικό.

Θα το κάνεις κάθε μέρα όσο και να βαριέσαι! Και αν δεν μπορείς να σκεφτείς κάτι γράψε το πόσο περήφανη νιώθεις που το τηρείς το κουβαλάς πάντα μαζί σου και το τηρείς!


Παραδείγματα:

Σήμερα, άκουσα έναν συνάδελφο και του προσέφερα βοήθεια, αισθανόμενος περήφανος για την ενίσχυση της ομαδικής συνεργασίας.

Κατάφερα να ολοκληρώσω ένα δύσκολο έργο στον εργασιακό χώρο, νιώθοντας επιτυχημένος και αυξημένης αυτοπεποίθησης.

Παρότι ήμουν κουρασμένος, πήγα για μια βόλτα και φρεσκάρισα τον εαυτό μου, εκφράζοντας ευγνωμοσύνη για την προσοχή που επιδεικνύω στην ευεξία μου.

Σήμερα, κατάφερα να διατηρήσω μια θετική στάση παρά τις προκλήσεις, ενισχύοντας την ψυχολογική μου ανθεκτικότητα.

Εάν κατάφερες να ολοκληρώσεις έναν στόχο, ακόμη και μικρό, γράψε γι' αυτό. Π.χ., "Σήμερα ολοκλήρωσα το πρώτο κεφάλαιο του βιβλίου που ξεκίνησα!"

Εάν προσέφερες στον εαυτό σου φροντίδα, γράψε το. Π.χ., "Σήμερα πήρα λίγο χρόνο για να ξεκουραστώ και να φροντίσω τον εαυτό μου."

Εάν είχες μια θετική αλληλεπίδραση με κάποιον, το καταγράφεις. Π.χ., "Σήμερα έκανα κάποιον συνάδελφο να χαμογελάσει με την ενθαρρυντική μου κουβέντα."

Αν ασκήθηκες ή έκανες κάτι για τη φυσική σου ευεξία, κατέγραψέ το. Π.χ., "Σήμερα έκανα μια θαυμάσια περίπατο για να φρεσκάρω το μυαλό μου."

Θα διαπιστώσεις ότι αυτή η πρακτική μπορεί να ενισχύσει τη θετική σου συνολική ψυχολογία.


Καθημερινότητα

Θετική Σκέψη

Αυτοανάλυση

Ευεξία

Αυτοπεποίθηση

Επιτυχία

Αυτο-Αναγνώριση

Ψυχολογική Ανθεκτικότητα

Αισιοδοξία


1 view0 comments

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Comments


bottom of page