top of page
Search
kalliopi Ziplon

Η Διπλότητα του Χαρακτήρα: Αποκαλύπτοντας τις Αντιφάσεις

Αν φαίνεται ότι είμαι ευγενικός, αλλά στην πραγματικότητα δεν είμαι, αλλά το κάνω για να επωφεληθώ από τους άλλους, αν φαίνεται ότι είμαι γενναίος, αλλά στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά αλαζονικός ή αυτοκαταστροφικός, αν φαίνεται ότι αγαπώ τη χώρα μου, αλλά στην πραγματικότητα προωθώ μόνο τα προσωπικά μου συμφέροντα, τότε η συμπεριφορά μου προς τα έξω είναι σε απόλυτη αντίθεση με τα πραγματικά μου κίνητρα. Η συμπεριφορά μου δεν αντανακλά τον πραγματικό μου χαρακτήρα. Η εξωτερική μου συμπεριφορά είναι ένα προσχέδιο που εξυπηρετεί τους σκοπούς μου.

Υποκρισία

Εμφάνιση έναντι πραγματικότητας

Κρυφοί σκοποί

Διαχωρισμός

Αποκάλυψη

Αντίθεση

Προσωπικότητα


0 views0 comments

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Komentarze


bottom of page