top of page
Search
kalliopi Ziplon

Θετικές δηλώσεις για υγειά και αποκοπή αρνητικών συναισθημάτων από προγόνους.

Είμαι απόλυτα υγιής, είμαι παιδί του Θεού και καμία αρρώστια δεν ανήκει στο σώμα μου. Όλα μου τα όργανα λειτουργούν στην εντέλεια και είμαι ευγνώμων που έχω την υγεία μου.

Ευχαριστώ για τα μαθήματα. Αποκόβω όλες τις αρρώστιες των προγόνων μου και όλα τα αρνητικά συναισθήματα των προγόνων μου.

Κόβω τη συνέχεια των ασθενειών στους προγόνους μου. Κόβω τη συνέχεια των αρνητικών συναισθημάτων των προγόνων μου. Κόβω τη συνέχεια των αρνητικών συναισθημάτων και ασθενειών από παλιότερες ζωές και από αυτή την ζωή. Τίποτα δεν με αγγίζει.

Είμαι αυτόνομη

Είμαι δυνατή

Είμαι αγάπη

Είμαι υγεία

Είμαι δύναμη

Είμαι 60 κιλά

Είμαι οικονομικά αυτόνομή

Είμαι οικονομικά πλούσια

Είμαι οικονομικά ανεξάρτητη

Έχω τεράστια παθητικά εισοδήματα που ολοένα και αυξάνονται.

Είμαι ευτυχισμένη.

Είμαι γεμάτη ζωντάνια.

Το έχω κάνει και MP3 = https://youtu.be/6Zm8JBB97nI και https://youtu.be/D0AEXZSszVM


Δεύτερό: Αν έχεις περισσότερο χρόνο =

Οδηγίες: Φοράμε άνετα ρούχα. Ξαπλώνουμε κάπου άνετα ή καθόμαστε κάπου άνετα. Κλείνουμε τα μάτια μας και κάνουμε όσα θα διαβάσετε παρακάτω. Αν δεν μπορείς να δεις σε εικόνες όσα θα ακούς απλά λέγε τα από μέσα σου. Η επανάληψη ίσως θα σε βοηθήσει και να τα βλέπεις σαν εικόνες κάποια στιγμή. Είμαστε έτοιμοι? Πάμε!


Πάρε 3 βαθιές ανάσες (αναπνοή εκπνοή), τώρα σκέψου πως θα ήθελες να είναι ο χώρος στον οποίο θα πηγαίνεις κάθε φορά . Θα πρέπει να σε κάνει να νιώθεις ήρεμα, χαρά, ευτυχία. Είναι ένα φωτεινό δωμάτιο? Είναι ένα σκοτεινό δωμάτιο? Είναι μια παραλία με τον ήλιο να σου γαληνεύει την ψυχή και ένα δροσερό αεράκι να σου αγγίζει το κορμί? Είναι μία λίμνη ή ένας καταρράχτης μέσα σε ένα δάσος? Είναι μήπως ένα υπέροχο λιβάδι γεμάτο λουλούδια? Σκέψου πως είσαι εκεί τώρα. Φαντάσου πως είσαι εκεί νιώθεις ήρεμα. ¨Έχεις μπροστά σου το σώμα σου και το κοιτάς. Γύρω από το σώμα σου βλέπεις στρώματα . Την αύρα σου, διάφορα ενεργειακά σου επίπεδα, το συναισθηματικό σου σώμα και ένα σωρό άλλα επίπεδα σου. Είναι πολύ λεπτά στρώματα ενέργειας το ένα λίγο πιο πάνω από το άλλο. Τώρα σκέψου ότι ένα θεραπευτικό, πανίσχυρο, θετικό φως… δώστου το χρώμα που θες και αν δεν θες να δώσεις κάποιο χρώμα δες το να είναι λευκό και φωτεινό ή να έχει πολλά χρώματα. Αυτό που εσένα σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Αυτό το φως σκέψου ότι έχει την ικανότητα να σε θεραπεύσει από τα πάντα και να σε προστατεύσει από τα πάντα! Είναι γεμάτο απεριόριστη αγάπη και θετική θεραπευτική ενέργεια! Κατεβαίνει και σου σκεπάζει όλο το κεφάλι και τώρα σου καλύπτει τους ώμους , καλύπτει τον λαιμό σου, τον θώρακα σου, τα χέρια σου, τώρα φτάνει στην κοιλιά σου , φτάνει μέχρι τα γόνατα σου και τώρα καλύπτει όλο σου το σώμα. Βρίσκεσαι μέσα σε μία σφαίρα από φως και εσύ είσαι στο κέντρο της. Είναι μεγάλη σφαίρα δεν σε αγγίζει απλά κυλά μέσα σε όλα σου τα επίπεδα και μέσα στο σώμα σου. Κυλά μέσα στα κύτταρα σου, μέσα στο αίμα σου, μέσα και έξω από όλα σου τα όργανα. Πάει παντού. Στους ιστούς σου, στα κόκκαλα σου, στις φλέβες σου, στα αγγεία σου. Βρίσκεται παντού! Καλύπτει όλα σου τα επίπεδα! Οτιδήποτε δεν είναι υγιέστατο στο θεραπεύει. Οτιδήποτε σου λείπει και για αυτό δεν υπάρχει ισορροπία σε κάποιο σου επίπεδο ή όργανό αυτό το φως σε γεμίζει με τα πάντα και τώρα δεν σου λείπει τίποτα! Βιταμίνες, ιχνοστοιχεία τα πάντα είναι ισορροπημένα! Δεν σου λείπει απολύτως τίποτα! Έτσι τα πάντα σου ισορροπούν! Όλες σου οι τοξίνες εξαφανίζονται! Όλοι η συσσωρευμένη ακτινοβολία βγαίνει από το σώμα σου. Απελευθερώνεται το σώμα σου και όλα σου τα επίπεδα από κάθε τι τοξικό , από καθετί βλαβερό . Απελευθερώνεσαι ενεργειακά και σωματικά από όλα σου τα συσσωρευμένα σου αρνητικά συναισθήματα. Αυτή η θεραπευτική ενέργεια που κυλά μέσα και έξω από εσένα διόρθωσε τα πάντα! Αν έχεις ένα συγκεκριμένο πρόβλημα σκέψου αυτό και ότι κυλά εκεί μέσα και στο θεραπεύει από την ρίζα του προβλήματος όποια και αν είναι. Ότι και αν προκαλεί να υπάρχει αυτό το πρόβλημα στο θεραπεύει, του δίνει όλα όσα χρειάζεται για να είναι υγιέστατα όλα σου! Και σου θεραπεύει και τα συμπτώματα.

Πες τα εξης:

Είμαι αυτόνομη

Είμαι δυνατή

Είμαι αγάπη

Είμαι υγεία

Είμαι δύναμη

Είμαι ευτυχισμένη.

Είμαι απόλυτα υγιής, είμαι παιδί του Θεού και καμία αρρώστια δεν ανήκει στο σώμα μου. Όλα μου τα όργανα λειτουργούν στην εντέλεια και είμαι ευγνώμων που έχω την υγεία μου. Κόβω τη συνέχεια των ασθενειών στους προγόνους μου. Κόβω τη συνέχεια των αρνητικών συναισθημάτων των προγόνων μου.

Τώρα δες στο εμπρός μέρος του σώματος σου να υπάρχουν σκοινάκια ή λεπτές κλωστές ή λεπτές ακτίνες ενέργειας που σε ενώνουν με το παρελθόν των προγόνων σου, με το δικό σου άσχημο παρελθόν, με ένα σώμα άρρωστο γεμάτο πόνο και γεμάτο αρνητικά συναισθήματα. Τώρα κόψε τις κλωστές ή ότι σκέφτηκες πως είναι αυτά που σε δένουν με το άλλο σώμα και το παρελθόν σου. Δες να τα κόβεις όλα με όποιον τρόπο σαρεσει. Και δες ότι αποκόπηκε κάθε δέσιμο κάθε συνέχεια με τον πόνο, την αρρώστια, την δυστυχία, τις ασθένειες των προγόνων σου. Έχεις απελευθερωθείς πια! Τώρα είσαι ελεύθερη να είσαι ευτυχισμένη σε όλους τους τομείς της ζωής σου! Μπορείς να κάνεις τα πάντα πια! Νιώσε να σου φεύγει αυτό το βάρος από πάνω σου και χάζεψε το υπέροχο μέρος στο οποίο βρίσκεσαι πάρε 3 βαθιές ανάσες και άνοιξε τα μάτια σου! Τέλος για σήμερα χαχααχαχαχ

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Comments


bottom of page