top of page
Search
kalliopi Ziplon

Μήπως ο σκυλάκος σας ή η γατούλα σας φοβάται κάτι;

Μήπως ο σκυλάκος σας ή η γατούλα σας φοβάται κάτι;

Υπάρχει μια φυσική λύση για να κάνετε το κατοικίδιό σας να είναι ξανά γενναίο και να ξεπεράσει τον φόβο του.

Μπορείτε να εφαρμόσετε αυτή τη «συμβουλή» κάθε φορά που το κατοικίδιο σας φαίνεται να φοβάται κάτι. Οτιδήποτε και αν είναι αυτό. Για παράδειγμα ένα συγκεκριμένο συμβάν που το τρόμαξε ή ένας θόρυβος που το τρομάζει κάθε φορά που τον ακούει ή…...

Ο σκύλος μου φοβόταν τον κάδο απορριμμάτων - αν κάποιος άνοιγε έναν και τον έκλεινε καθώς περπατούσαμε κοντά του, τρόμαζε πολύ. Όταν κάποιος τίναζε κάτι στο μπαλκόνι τους ο σκυλάκος μου πεταγόταν από την τρομάρα του.

Όταν τον άρπαξε ένας σκύλος και δυσκολευτήκαμε να πείσουμε τον σκύλο να τον αφήσει κάτω ή όταν ένα άλλο εξίσου μεγάλος σκυλί του επιτέθηκε όταν κατάφερε να ξεφύγει από τον ιδιοκτήτη του, ο σκύλος μας φοβόταν τόσο πολύ να περπατήσει έξω. Έβαινε και έτρεμε και κοιτούσε όλες τις γωνίες και γύρναγε να δει και πίσω του.

Χρησιμοποίησα αυτό το προϊόν που ονομάζεται Rescue Remedy Bach και, σε ορισμένες περιπτώσεις, χρειάστηκε μόνο μια εβδομάδα και σε άλλες 30 ημέρες καθημερινής χρήσης του για να απαλλαγεί ο σκύλος μου από τον φόβο του! Ο γιατρός μας είπε να χρησιμοποιούμε 15 σταγόνες στο νερό του 3 φορές την ημέρα. Αλλά ακόμα και με μόνο 15 σταγόνες μία φορά την ημέρα μπορούμε να δούμε αποτελέσματα! Εάν αλλάξετε το νερό, πρέπει να βάλετε νέες σταγόνες. Εάν προσθέσετε 15 σταγόνες 3 φορές την ημέρα και αφήσετε το ίδιο νερό, μπορεί να είναι δύσκολο για το κατοικίδιο ζώο σας να πιει το νερό. Δοκιμάστε το και δείτε, εάν το κατοικίδιό σας δεν πίνει το νερό, χρησιμοποιήστε 1 ή 2 φορές την ημέρα τις 15 σταγόνες.


Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Comments


bottom of page