top of page
Search
kalliopi Ziplon

Μία ακόμη μέθοδο για να καταλαγιάζετε τον θυμό και όλα τα αρνητικά σας συναισθήματα.

Αυτή η μέθοδος κάνει πολλά περισσότερα και η κανονική της μορφή θέλει από εσάς να επενδύσετε γύρο στα 15 με 20 λεπτά από τον χρόνο σας και να κλείσετε τα μάτια σας και να φανταστείτε ένα συγκεκριμένο σενάριο. Όμως και στην γρήγορη μορφή που θα σας δείξουμε (με την βοήθεια ενός φίλου που θα παριστάνει το μοντέλο μας) τα αποτελέσματα που μπορεί να έχετε θα είναι εξίσου σημαντικά. Δοκιμάστε και αυτήν και την προηγούμενη που δείξαμε και δείτε πια σας ταιριάζει! Τι έχετε να χάσετε!

Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην https://despina-charavgi.carrd.co/?fbclid=IwAR2mdhw7ldA7mIYATOjEhfbwaUDGHg5BPKhinrKGohLIHVHyMYHdoQC9DIw που μου το έδειξε και τώρα έχω στην κατοχή μου ένα πολύ καλό όπλο ενάντια στα έντονα αρνητικά μου συναισθήματα!

Δείτε το βίντεο εδώ:https://youtu.be/nI2dZMJmM1w



0 views0 comments

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Comments


bottom of page