top of page
Search
kalliopi Ziplon

Πως να θέτεις στόχους και να αναπτύσσεται σε όλους τους τομείς. Μέρος 1

Έχετε τουλάχιστον ένα αρνητικό άτομο κοντά σας;

Όταν μιλάτε για τα όνειρα / τους στόχους σας σε αυτό το άτομο, χρειάζεται να κόψετε τον ενθουσιασμό σας γιατί θα αρχίσει να μιλάει με τρόπο που θα σας κόψει τα φτερά; Οπότε πρέπει να πάτε με τα νερά του για να μην αρχίσει πάλι τα ίδια? Παράδειγμα: Αναγκάζεσαι να πεις: Ξέρω μωρέ ότι έχεις δίκιο είναι δύσκολες στιγμές, αλλά ξέρω και γω ας το δοκιμάσω έτσι απλά για να μου φύγει από το μυαλό. Αντί να πείτε «Εγώ αποφάσισα και θα κάνω…!» Αυτή είναι μια κακή συνήθεια, την οποία το μυαλό μας ακούει, ακούει αυτούς τους άθλιους / μίζερους τρόπους με τους οποίους μιλάμε για τους στόχους μας.

Ο Θεός έδωσε σε σας αυτόν τον στόχο! Γιατί θέλετε οι άλλοι να αποδεχτούν τους στόχους σας, ώστε να μπορείτε να μιλήσετε για αυτούς με αγάπη και αποφασιστικότητα;

Ο στόχος είναι δικός σας και όχι δικός τους, οπότε μην περιμένετε να είναι περήφανοι για εσάς που έχετε αυτόν τον στόχο.

Κάντε το, προχωρήστε, πράξτε και μην μιλάτε για τον στόχο σας σε τέτοιους ανθρώπους, μην περιμένετε να τους αρέσουν πρώτα οι ιδέες σας για να μπορέσετε να δράσετε!

υπάρχει βιβλίο αν σε ενδιαφέρει πες μου.

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Comments


bottom of page