top of page
Search
kalliopi Ziplon

Πως να θέτεις στόχους και να αναπτύσσεται σε όλους τους τομείς. Μέρος 2

Άλλαξε τον τρόπο που βλέπεις τα προβλήματα που έρχονται στη ζωή σου.

Πώς να δεις τα προβλήματα που έρχονται στη ζωή σου με θετικό τρόπο:

Όσο μεγαλύτερο είναι ένα πρόβλημα σημαίνει ότι έρχεται ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία. Μην φοβάσαι τα προβλήματα να τα υποδέχεσαι με χαρά και να λες «έρχεται κάτι καλύτερο στην ζωή μου, μία μεγάλη ευκαιρία!»

Η καταιγίδα όταν έρχεται δεν διαρκεί ποτέ για πάντα!

Οπότε μην τα παρατάς και μην το βάζεις κάτω!

Ναι, εντάξει, έχεις δίκιο σε τρόμαξε και οι παλιές σου συνήθειες ξεπήδησαν εμπρός σου με αποτέλεσμα τώρα να αρχίζεις να λες πράγματα όπως «γιατί εγώ; Όχι πάλι, γιατί ο Θεός με μισεί τόσο πολύ…μπλα μπλα μπλα»

Σκέψου όμως το εξής: Εάν ο κόσμος τελείωνε σήμερα (ερχόταν η καταστροφή του κόσμου) , θα σε ένοιαζε καθόλου αυτό το πρόβλημα; Η θα έλεγες δεν πάνε να…. Και θα σκεφτόσουν πως να απολαύσεις την τελευταία μέρα σου πάνω στην γη? Εάν η απάντησή σου είναι «όχι δεν θα με ένοιαζε», σταματά να «κλαις» και λύσε το!

Μην κλαις για αυτό που σε βρήκε αλλά βρες τη λύση του!

Σε βοήθησε προηγουμένως η συνήθειά σου να αντιδράς υπερβολικά κάθε φόρα που ερχόταν μία δυσκολία; Σε βοήθησε προηγουμένως η συνήθειά σου να μεγαλοποιείς το πρόβλημα στο μυαλό σου; Σε βοήθησε προηγουμένως η συνήθειά σου να παραμένεις παγιδευμένη στην ιδέα ότι πρέπει να αντιμετωπίσεις ένα πρόβλημα και να κολλάς στο γεγονός πως σου ήρθε αυτή η δυσκολία από να επικεντρωθείς στο πως θα το λύσεις;

Γιατί να μην εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου στο να αντιδρά διαφορετικά! Έρχεται πρόβλημα, πες ΜΙΑ ΧΑΡΑ!

Πες δυνατά ΜΙΑ ΧΑΡΑ! Είμαι έτοιμη για αυτό! Γεννήθηκα έτοιμη να λύσω κάθε πρόβλημα που μου παρουσιάζεται στην ζωή μου!

Πήδα πάνω κάτω σαν ένα παιδί γεμάτο χαρά που μόλις πήρε το παιχνίδι που πάντα ήθελε να έχει! Ναι, σκέψου μια ευτυχισμένη στιγμή και σκέψου την έντονα και αντέδρασε έντονα , νιώσε την ακόμη πιο ευτυχισμένη από ότι ήταν! Ακόμη και αν χρειαστεί να σε ζορίσεις κάντο και ζήσε την όσο πιο χαρούμενα μπορείς. Με αυτό τον τρόπο σταματάς τον πανικό που ένιωθες και επικεντρώνεσαι σε κάτι θετικό. Κάθε φορά που θα πιάνεις τον εαυτό σου να μεγαλοποιεί το πρόβλημα σκέψου μία ευχάριστη στιγμή και μεγαλοποίησε την!

Κόψε αυτή την κακή σου συνήθεια να τα μεγαλοποιείς και να τρομάζεις χωρίς να λύνεις το πρόβλημα! Πες δυνατά «ότι και να γίνει εγώ θα βρω την λύση!»

Στη συνέχεια, κάνε την εξής ερώτηση στον εαυτό σου: Εάν ο κόσμος τελείωνε σήμερα, θα με ένοιαζε, θα με τρόμαζε τελικά τόσο πολύ αυτό το ριμαδοπρόβλημα; Αυτή η ερώτηση βοηθά να σε καλμάρει και να δεις ότι το πρόβλημα δεν είναι τελικά τόσο τραγικό.

Σταμάτησε τον εαυτό σου κάθε φορά που βλέπεις ότι αντιδράς υπερβολικά στο πρόβλημα, μην το αφήσεις να γίνει τεράστιο μέσα στο μυαλό σου!

Δεν είναι τόσο τεράστιο! Σκέψου και αυτό, μπορείς να βρεις λύσεις εάν είσαι σε κατάσταση πανικού και απελπισίας;

Πηγαίνετε και βρες μια ομάδα ανθρώπων που μαθαίνουν πώς να βάζουν στόχους, πώς να σκέφτονται θετικά και γιατί όχι να τους ζητήσεις να σε βοηθήσουν να δεις το θετικό που υπάρχει στο πρόβλημά σου που εσύ λόγο του πανικού σου δεν καταφέρνεις να δεις! Έτσι δεν αντιδράς όπως παλιά κάνεις νέα βήματα αντίδρασης πιο πρακτικά που θα σε βοηθήσουν να βρεις λύσεις!

Προβλήματα σημαίνουν ευκαιρίες για ανάπτυξη και για να ανοίξουν νέες πόρτες. Ξέρω τι θα πεις «ναι σωστά είσαι ασφαλής έξω από το χορό και μου λες αυτά τα πράγματα, αλλά έλα στην θέση μου και μετά πες τα μου όλα αυτά».

Δεν μπορώ να έρθω στην θέση σου (μπορεί βέβαια και να το έχω περάσει και εγώ) αλλά μην ξεχνάς πως εσύ είσαι αυτός – η που ψάχνεις για μια συμβουλή για το πώς να αλλάξεις τον τρόπο που αντιδράς στα προβλήματα που σου έρχονται, επομένως, σου δίνεται μία συμβουλή γιατί δεν την δοκιμάζεις!

Δοκίμασε τα ξανά και ξανά! Κάντα την νέα σου συνήθεια. Επίσης αν ξέρεις αγγλικά σου προτείνω να δεις τα βίντεο των Dean Graziosi και Tony Robbins για να εμψυχωθείς και ίσως βρεις και λύσεις! Δοκίμασε το!

Υπάρχει βιβλίο αν σε ενδιαφέρει πες μου.

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Comments


bottom of page