top of page
Search
kalliopi Ziplon

Πως να θέτεις στόχους και να αναπτύσσεται σε όλους τους τομείς. Μέρος 3

Τα παίρνω όλα πάνω μου! Παίρνω όλη την ευθύνη πάνω μου!

Όταν κάτι πάει στραβά το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να σκεφτούμε ποιος φταίει. Που θα ρίξουμε το φταίξιμο. «Σίγουρα κάποιος άλλος φταίει και όχι εγώ».

Αυτού του είδους ο τρόπος σκέψης θα σε εμποδίσει από το μάθεις το μάθημα ζωής που θέλει να σου διδάξει αυτή η δυσκολία. Θα σε εμποδίσει από να δεις τι έκανες λάθος και έτσι δεν θα φύγει το πρόβλημα γρήγορα και όσο πιο ανώδυνα γίνεται.

Αυτός ο τρόπος σκέψης θα σε εμποδίσει και από να δεις τις όποιες λύσεις υπάρχουν αλλά και τις όποιες ευκαιρίες προκύπτουν εξαιτίας αυτής της δυσκολίας που εμφανίστηκε!

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μένεις κολλημένος στο πρόβλημα γεμάτος θυμό και ένα σωρό αρνητικά συναισθήματα περιμένοντας κάποιον να σε σώσει αντί να προσπαθείς να βρεις λύσει και να βοηθήσεις τον εαυτό σου.

Ένας πιο σοφός τρόπος να δεις την όλη κατάσταση είναι ο εξής: Κανείς δεν θα με σώσει γιατί εγώ θα με σώσω! Κανείς δεν φταίει και δεν με ενδιαφέρει να ρίξω κάπου το φταίξιμο και να ξοδέψω έτσι τον πολύτιμο χρόνο μου! Δεν θα με παγιδέψω στο να σκέφτομαι ποιος και γιατί και να γεμίζω με θυμό και ένα σωρό άλλα αρνητικά συναισθήματα! Ο χρόνος μου είναι πολύτιμος! Τώρα είναι η ευκαιρία μου να πετύχω! Λύνοντας το πρόβλημα όχι μόνο θα γίνω πιο δυνατός άνθρωπος αλλά θα ανακαλύψω νέους τρόπου να πετύχω στην ζωή μου! Θα βρω νέους τρόπους να βελτιώσω την ποιότητα της ζωής μου!

Για να μπορέσεις όμως να σκεφτείς έτσι θετικά και δυναμικά πρέπει πρώτα να ηρεμήσεις και να σταματήσεις να νιώθεις πανικό και θυμό. Πρέπει να επικεντρωθείς στο να βρεις λύσεις και στο να πράξεις την λύση! Κάνε πάλι την ερώτηση που έχουμε ξανά πει για το πόσο σημαντικό και τρομαχτικό είναι τελικά το πρόβλημα σου αν ήξερες πως ο κόσμος έφτασε στο τέλος του και όλοι θα πεθάνουμε σήμερα.

Πες στον εαυτό σου δυνατά: Βασίζομαι σε μένα! Αυτό που μου χρειάζεται τώρα το έχω και είμαι εγώ! Έχω καταφέρει τόσα και τόσα στην ζωή μου! Έχω φτάσει εδώ που έχω φτάσει επειδή εγώ σκέφτηκα τι είναι αυτό που μου χρειάζεται (κάθε στιγμή της ζωής μου) και έπραξα τα βήματα που χρειαζόμουν (να μάθω πράγματα , να σπουδάσω , να πράξω) και αυτό κάνω τόσα χρόνια! Επομένως, μπορώ να το κάνω! Μπορώ να λάμψω και να καταλήξω να μάθω τεράστια μαθήματα ζωής και να ανοίξω νέες πόρτες γεμάτες ευκαιρίες για να λάμψω για άλλη μια φορά! Είμαι πανέτοιμη!

Και αν έχεις ένα σωρό παράπονα για το πως είναι ο κόσμος σήμερα, για την οικονομία και τα πολιτικά του κόσμου, πρώτα φτιάξτε τα προβλήματα μέσα στο σπίτι σου, μετά βελτίωσέ τον εαυτός σου, φτιάξε το εισόδημά σου και θα δεις πως ο έξω κόσμος θα αρχίσει να σου φαίνεται καλύτερος και γεμάτος ευκαιρίες. Μην μένεις μόνο στα παράπονα! Δράσε! Ξεκίνα να βελτιώνεις θετικά την ζωή σου και βοήθα και άλλους!

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Σχόλια


bottom of page