top of page
Search
kalliopi Ziplon

Πως να θέτεις στόχους και να αναπτύσσεται σε όλους τους τομείς. Μέρος 5

θα ξεκινήσω την μέρα μου με αγάπη!

Αναπτύξτε την επιχείρησή σου, γίνε διαφορετικός από τους άλλους στο είδος σου!

Αγάπησε τους πελάτες σου, αγάπησε αυτό που κάνεις, κάνε με αγάπη τη δουλειά που κάνεις και οτιδήποτε άλλο κάνεις μέσα στην μέρα.

Γιατί;

Γιατί πρέπει να αγαπάς το να προσφέρεις στους άλλους! Κάνε τους πελάτες να αγαπήσουν τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης ή τον υπάλληλο – δηλαδή εσένα!

Έχε καταπληκτική εξυπηρέτηση. Έχε καταπληκτική επικοινωνία με τους πελάτες. Έχε μια καταπληκτική επικοινωνία με όλους όσους συνεργάζεσαι!

Αγαπήστε το προϊόν σου ή την δουλειά σου! Αγαπήστε αυτό που κάνεις ό,τι κι αν γίνει!

Αν είσαι υπάλληλος και κάνεις όλα τα παραπάνω μπορεί να πάρεις και προαγωγή, γιατί ποιο αφεντικό θέλει να χάσει έναν υπάλληλο που είναι τόσο πολύτιμος?

Ή να σου πει ένας συνεργάτης ή πελάτης να πας να δουλέψεις μαζί του σε καλύτερες συνθήκες! Πάντως εσύ θα νιώθεις λιγότερη δυσαρέσκεια έχοντας μία τέτοια νοοτροπία!

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Σχόλια


bottom of page