top of page
Search
kalliopi Ziplon

Σεβασμό στον κάθε σωστό υπάλληλο!

Πρέπει να σεβόμαστε τον κάθε υπάλληλο που μας προσφέρει σωστή εξυπηρέτηση! Μπορεί να βιώνει χίλια δυο στην προσωπική του ζωή και αναγκάζεται να ανέχεται την κάθε παραξενιά του άλλου αδιαμαρτύρητα και με χαμόγελο!

Αυτούς τους υπαλλήλους πρέπει κατά την γνώμη μου σαν φύγετε από το μαγαζί που εργάζονται να τους έχετε φωτίσει λίγο την μέρα τους με τον οπουδήποτε τρόπο! Το αξίζουν! Σας φέρθηκαν άψογα και με σεβασμό και με αυτό τον τρόπο φώτισαν την δική σας μέρα!

Δώστε: Μία καλή κουβέντα! Έναν επαινώ! Ένα φιλοδώρημα! Ένα κομπλιμέντο!

Και αν φερθήκατε δύστροπα ένας λόγος παραπάνω να δείξετε στο τέλος την ευγνωμοσύνη σας που σας ανέχτηκαν! Αλλιώς σαν φύγεις θα τρως πάντα το θάψιμο της χρονιάς και θα το αξίζεις!

Δεν είναι δούλοι σας μην το ξεχνάτε ποτέ αυτό!

Ο πολύς εγωισμός βλάπτει σοβαρά και την υγειά σας και τους γύρω σας!

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Comments


bottom of page