top of page
Search
kalliopi Ziplon

Χάνοντας τον Εαυτό μας: Ανασφάλεια και Φόβος.

Χάνοντας τον Εαυτό μας: Όταν η Χρονική Υποχονδρία Σχηματίζει Τοίχο Γύρω μας. Όταν η Πραγματικότητα Συνδέεται με τα Υλικά Αγαθά. Ανασφάλεια και Φόβος: Ζώντας Σε Σταθερή Ανησυχία για το Μέλλον

Ζούμε σε μια κοινωνία που συχνά μας ωθεί να ορίσουμε τον εαυτό μας μέσα από την κατοχή υλικών αγαθών. Καθώς διαστρεβλώνουμε την πραγματικότητα σκεφτόμαστε: Αν είμαι αυτό που έχω, και αν ό,τι έχω χαθεί, τότε ποιος είμαι; Απλά ένας άνθρωπος που νιώθει ηττημένος και λυπημένος γιατί ζει λάθος. Είμαι ένας άνθρωπος που νιώθει ανασφάλεια γιατί συνδέω την ταυτότητά μου με τα υλικά αγαθά που έχω. Όταν χάνω κάτι, αισθάνομαι χαμένος και ανυπεράσπιστος, σαν μια ηττημένη και ισοπεδωμένη προσωπικότητα. Αυτός ο τρόπος ζωής με φέρνει αντιμέτωπο με διαρκή αγωνία και φόβο ότι θα χάσω αυτά που έχω. Φοβάμαι την κλοπή, τις οικονομικές κρίσεις, τις ασθένειες, ακόμη και τον θάνατο. Ακόμη και η αγάπη, η ελευθερία και η προσωπική ανάπτυξη με τρομάζουν, γιατί φοβάμαι τις αλλαγές και το άγνωστο.

Λόγω αυτών των φόβων, αισθάνομαι συνεχώς στεναχωρημένος και υποφέρω από χρόνια άγχος, το οποίο με κάνει να χάνω την υγεία μου και την πραγματική μου ουσία. Γίνομαι αμυντικός, σκληρός και δυσπιστώ, και απομονώνομαι από τους άλλους. Όλο μου το ενδιαφέρον είναι να αποκτήσω περισσότερα πράγματα για να αισθανθώ πιο ασφαλής

Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι η πραγματική μας αξία δεν έγκειται στα υλικά αγαθά, αλλά στο ποιοι είμαστε ως άνθρωποι και πώς συνεισφέρουμε στον κόσμο γύρω μας. Μόνο τότε θα απαλλαγούμε από το βάρος των φόβων και της ανασφάλειας και θα βρούμε την πραγματική ευτυχία και ισορροπία στη ζωή μας.

Ταυτότητα

Υλικά αγαθά

Ανησυχία

Φόβος

Ασφάλεια

Αγωνία

Ανασφάλεια

Αμυντικός

Χρόνια υποχονδρία

Πραγματική ευτυχία

Recent Posts

See All

Dear Diary 6

Dear Diary 6 , God, I am so angry with you! Once again, I am angry and I blame you for everything that is happening to me! I feel guilt...

Αγαπητό ημερολόγιο 6

Αγαπητό ημερολόγιο, 6 Θεέ μου, έχω θυμώσει πολύ μαζί σου! Για μία ακόμη φορά σου έχω θυμώσει και σου ρίχνω την ευθύνη για ό,τι μου...

Αγαπητό ημερολόγιο 5

Αγαπητό ημερολόγιο 5, Γιατί όλοι εμείς οι πληγωμένοι από τη λεκτική και σωματική κακοποίηση έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη να μας ακούσουν και...

Comments


bottom of page